Virtuelle e-postadresser og virtuelle kort brukes av og til av reisebyråer for å fullføre din reservasjon.

Som et reisebyrå ønsker vi å forenkle din bestilling, sikre din reservasjon og gjøre prosessen så rask og effektiv som mulig.

For å oppnå dette, kan vi bruke en unik virtuell e-postadresse og/eller virtuelt kort kun for din bestilling. Vårt samarbeid med ulike partnere og bruk av et spesifikt bestillingssystem gjør det mulig for oss å raskt fullføre din reservasjon, og gir deg mulighet til å legge til eventuelle ekstratjenester senere.

Hvordan Bruk av Virtuelle Detaljer Påvirker Din Bestilling

Virtuell E-postadresse

I de fleste tilfeller trenger du bare å oppgi navnet ditt og flyselskapets referansenummer på bærerens nettside for å få tilgang til din bestilling eller sjekke inn på flyet ditt online. Hvis imidlertid flyselskapet krever at du oppgir e-postadressen som ble brukt for bestillingen, kan du finne den ved å logge inn på Mine Bestillinger på vår nettside, under avsnittet for flyselskapsbestillingsdetaljer.

Du kan være trygg på at når du bestiller hos oss, håndterer vi all kommunikasjon med flyselskapet på dine vegne. All viktig informasjon fra flyselskapet vil bli sendt til deg umiddelbart via e-post, SMS, push-varsel eller telefonsamtale.

Virtuelle Kort

Når du bestiller hos oss, håndterer vi vanligvis betalingsprosessen ved å kreditere det skyldige beløpet til flyselskapet på dine vegne ved hjelp av et virtuelt kort, uten å dele dine personlige betalingsopplysninger med flyselskapet.

For å kunne tilby konkurransedyktige priser, tilbyr vi ulike reisekombinasjoner som innebærer flere flyselskaper eller bestillinger innenfor en enkelt ordre. Ettersom disse kombinasjonene kan føre til flere gebyrer fra ulike flyselskaper på kontoutskriften din, legger vi til rette for bruken av våre virtuelle kort for din bekvemmelighet.