Vi sender alltid kvitteringen til e-postadressen du oppga da du bestilte reisen. Husk å sjekke spam- eller søppelpostmappen din og eventuell annen e-postkonto du kanskje har skrevet inn da du fullførte bestillingen.

For å få tilgang til informasjonen din fra nettstedet vårt, gjør følgende: 

  • Åpne e-postbekreftelsen og klikk på "Mine bestillinger", eller gå direkte til nettstedet vårt
  • Klikk på "Mine bestillinger" og oppgi nødvendig informasjonen
  • Skroll till nederst på siden og klikk på "Skriv ut bekreftelse" på venstre side
  • Da vises en dialogboks. Skroll ned og klikk på "Opprett bedriftskvittering". Hvis du må sende denne fakturaen til firmaet ditt, fyller du ut informasjon om firmaet
  • Kvitteringen åpnes som en PDF-fil. Herfra kan du skrive ut eller lagre direkte på enheten


Alternativt kan du få tilgang til bestillingsinformasjonen via appen vår. Få enkel tilgang til reisedokumentene, motta oppdateringer i sanntid, sjekk inn til flyvningen og mye mer!

Får du fortsatt ikke tilgang til bestillingsinformasjonen? En av våre kundeservicemedarbeidere hjelper deg gjerne. Bare  besøk Kontakt oss-siden og send en melding  eller ring eller ring – vi er tilgjengelige 24/7!